WELCOME TO MY BLOG

WELCOME TO MY BLOG

Friday 6 May 2011

Perjalanan ALPHA UNITED FC - Part 3

Pada Mac 2010 ... sekali lagi team Alpha United join Piala dr.Hamzaid...tp edisi kali ni mcm2 kontroversi wujud...bermula selepas penganjur membenarkan dak2 Kolej Negeri join tournament Piala dr.hamzaid....tp ntah kenapa ar sikap2 segelintir dak2 ni xde sportmanship lgsung...diowng nak boikot player2 kolej lain join tourney ni.....aku pun diboikot diowng sbbnya aku menyokong keputusan penganjur membenarkan player2 kolej lain join tournament ni...aku bukan apa...aku fikir knp mesti nak kolot...? tak salah kalau kita kasi student2 lain join tourney ni sbb dapat eratkan silaturahim & siap leh balajar lgi ilmu2 FutSeLLL dr diowng sume sbb diowng mmg bagus pun...tp tulah...sikap2 segelintir pelajar yg typical sgt ni betul2 wat aku fade up n rasa kelakar pun ada....kalau ye pun nak jadi juara kampung....xpayahla sampai nak memboikot2 owg...malu lah skit sbb diowng wat pertandingan slalu je jemput kowang sume main tp kowang yg jual mahal....kelakar2!

Muka2 baru Alpha United utk edisi ke-3


           Disebabkan kes2 yg wujud  tulah ada player2 dalam team Alpha United yg bertindak kuar dr team & menyebabkan aku terpinggir...tp aku ati ada taman punya owg..hehehe! aku tak nak mengalah dgn sikap2 student camtu....aku cari ahli2 baru utk tourney edisi ke-3 ni...AlhamduLiLLah berkat kesabaran dan kesungguhan...team kitaowng yg diowng rates awal2 tourney sbg team UNDERDOG..berjaya mara ke Final wat kali ke-3 tp kitaowng kalah 2-1 dgn Team Ixora city ...Ixora City mula menjadi Rival alpha United sbb diowng join kickers anti dgn team kitaowg...huhuhu! Tp kekecewaanku diubati dgn anugerah pemain terbaik piala dr.hamzaid....AlhamduliLLah..syukur~

Dapat Anugerah Pemain Terbaeeekkk Piala Dr.Hamzaid

No comments: