WELCOME TO MY BLOG

WELCOME TO MY BLOG

Sunday 8 May 2011

KICKERS PS3

         Salam sume...pagi ni buhsan2 aku nak citer sikit cmner aku leh join Group KICKERS WINNING ELEVEN PS3 MALAYSIA ...Citer bermula masa zaman aku muda2 skali dulu ar lebih kurang...setahun yg lepas ...hehhehe!

LOGO  KICKERS  WINNING ELEVEN MALAYSIA
Setahun yg lepas...aku slalu jadi "Lone Ranger" join Pertandingan2 Winning Eleven 2010 yg dianjurkan KOSMO....disebabkan sikap Humble aku yg teramat sgt2 coz slalu lepas ke peringkat last 16 KOSMO(padahal aku Amatur je masa tu..keh3)...........To Be Continue di bawah....   ;)

Bulatan merah ni menunjukkan gambar Lone Ranger yg Kacak tu...Hahaha!

Founder KICKERS masa tu "KhairiL ANuar@ELnino" menyapa & dgn kereknya beliau terus melamarku menerusi Kontrak mewah dgn perjanjian RM10juta jer....( Rileks yer boss saje2 nak up kan diri sket..keh3)

Founder KICKERS "KhairiL AnuaR@ELninO"
Masa tu xkan aku nak tolak tawaran ni!!! Arrrgghhhhh! Giler ko....artis kot yg pelawa aku masa tu....(aku sempat mintak dia sign kat dada....awww) .........Lebih kurang hujung apriL 2010...termaktublah aku dalam senarai list2 player yg Mr.eLniNo rekruit tu....Tanpa membuang masa....aku terus berkacak join tourney Game Monster anjuran azza di Cyberjaya bertarikh 1 MEI 2010 utk membongkakkan diriku menunjukkan bakat terpendam kepada warga2 Kickers yg lain.....Masa ni aku sempat Chit Chat dgn Mr.ElnINO pasal Tactic2 yg diperlukan utk menentang clan DeGaSa....huhuhuhuhu!

Aku yg dak Kacak dalam BuLatan Merah tu....hehehhe!
HASILnya......dengan bakat luar biasa aku yg hanya ada pd owg tertentu saje di dunia ni....Team INTER MILAN aku layak ke suku akhir....yeayyyy!huhuhuhu! Tapi kelakar masa tu....kan aku baru je join Group KICKERS kan? aku lgsung xknal rakan2 sperjuangan masa kat tourney ni.....Sorry to BoBo, Yazid & Ched...aku hanya mampu tgk kowang dr jauh jer...hehehehhe!
Wajah2 yg Layak ke Suku Akhir 
BermuLa dari tournament ni lah..aku mula giat mengactivekan diriku mcm pelan Hotlink join Group ni pergi berperang di setiap Tournament PS3....walaupun duit byk habeshhh....tapi kepuasan tu yg penting.....! Hehehehehe! Byk pengalaman aku dapat...mcm2 owg dah aku jumpe! Sumenya Besh!

No comments: