WELCOME TO MY BLOG

WELCOME TO MY BLOG

Saturday 7 May 2011

CristiaNo RoNaldO???

Hahahahhahahahha! Cristiano RonaLdo? xleh nak watpe la kalau nampak sama...keh3!

           Sebenar2nya.....aku maksudkan rambut yg pesyen mcm C.RonaLdo...aku pi kedai Hair Cut 15 Minit kat JJ Somban...(aku dapat Free CUT coz dah dapat cop 4 Kali bayar)....ada 3 owg Hairstylissss tgh wat koje diowg...de sowang apek ni paling aku xsuka sbb keganasan yang ditimbulkannya ketika menggunting membuatkan aku fobia yang teramat sgt utk Bersamanya dalam perkhidmatannya......Jgn Salah paham yer...keh3! Then aku memulakan proses operasi berdoa secara individu supaya aku xdapat apek "keganasan" tu....aku mintak doa "Ya ALLAH ya tuhanku...tolongla kasi Amoi cun sowang tu yg gunting rambutku agar aku dapat elakkan diriku dari menerima musibah yg tidak diingini oleh apekkk "keganasan" tu....

Tapi....Tuhan Maha AdiL....Disebabkan sikap aku yg diskriminasi tu...aku terpaksa menerima perkhidmatan Apek "Keganasan" tu.....Huuwaaaaaaaaaa...aku nak nangis!!!  Dengan ati yang Tanpa Rela dan penuh berdusta...aku melangkahkan kaki ke kerusi ala2 kerusi hukuman elektrik zaman perang dunia dulu tu....huhuhu! 

Lepas dah dililit dan dibentangkan dgn kain....Apek tu pun bertanya......"Taiko! Lu mau rambut apa macam?!" .......dengan penuh perasaan hibanya lantas aku jawab dgn penuh konfidentialnya ...."Apekkk! kasi Lambut Cristiano Ronaldo..." tanpa sempat aku berbuat apa2...Apek tersebut memulakan perkhidmatannya dengan penuh ganas dan kerakusan tahap dewa.....kekecewaanku bertambah derita bila tgk brader sebelah aku yg baru smpai dapat merasai layanan istimewa hairstylisss amoi cun tu....Alangkah tidak adilnya dunia ni menzalimi diriku.....

lepas 15 Minit kemudiannnnn....inilah hasilnya.......


Berakhirnya perkhidmatan apek "keganasan" tu...aku trime dgn redha rambut baru ku ni.....CRISTIANO RONALDO....huuuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  :(



2 comments:

Ms_Nevermind said...

lalink! like ur hair style... cool huh!

kirua77 said...

hahahaha...tq2! (Blushinggg) ;)